Branding

 

Een merk bouwen

Branding is niet alleen een logo,  website, Facebookpagina, visitekaartjes of autobelettering. En branding is ook niet uw bedrijfscultuur, de pay-off of uw serviceverlening. Branding is dat allemaal, en meer.
Een merk is eigenlijk meer een samenstelling van wat anderen ergens van vinden. Een mening die gevormd wordt door associaties. Hetgeen dat men voelt bij het zien van of denken aan een merk. Vrijwel alles is een merk, van multinationals tot individuele personen. Associaties die mensen hebben met een merk zijn redelijk te sturen, en daar komen wij om de hoek kijken.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Branding gaat zelden vanzelf. Daarnaast moet er een continue bewustzijn bestaan van het eigen merk. Hoe klein of groot de onderneming ook is. Een merk bouwen wordt pas effectief wanneer er actie ondernomen wordt op alle fronten. Een merk bouwen vereist aandacht tot in ieder detail en iedere afdeling.
DB Creatieve vormgeving werkt met vast prijzen zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Bekijk onze portfolio voor een impressie van onze creatieve branding champagnes. Ook een merk laten bouwen? En benieuwd wat de kosten bedragen? Neem dan contact met ons op.

 

Bent u starter? Geniet dan van een speciale scherpe prijs!

Omdat wij de MKB’ers niet uit het oog willen verliezen hebben wij voor deze starters de starterspakketten ontwikkeld met een scherpe prijs. Geef uw bedrijf de uitstraling die het verdient en maak een vliegende start met uw onderneming. Er is keuze uit 3 verschillende pakketten, van huisstijl tot complete website.
Bekijk hier de kosten en de mogelijkheden.

DB Creatieve vormgeving
Europark 8
4904 SX Oosterhout
T: +31 162 74 91 16 
E: info@dbcreatievevormgeving.nl

DB Creatieve Vormgeving heeft ons vanaf begin af aan heel goed geholpen en begeleid in het vinden van onze eigen huisstijl en uitstraling. De webshop voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Het brengt precies het gevoel over wat we voor ogen hadden, de producten staan in de spotlights en de look and feel matched helemaal met onze visie. Bij DB Creatieve Vormgeving kunnen ze heel goed luisteren en vertalen ze je wensen perfect naar een webshop. Daarbij begeleiden ze je heel goed in het traject achter de schermen wat betreft betalingssystemen, Google Adwords en alles wat erbij komt kijken waarvan je het bestaan nog niet eens wist. Dit alles gebeurde ook nog eens op heel korte termijn waardoor wij veel eerder dan onze eigen gestelde deadline live konden gaan. Kortom: echt een aanrader!

– Emma van Roon, afstudeerhoedje.nl

Nieuwsgierig naar onze aanpak?
Wij leggen het u graag stap voor stap uit.

Kopje koffie

Allereerst willen wij u natuurlijk graag ontmoeten om u en uw bedrijf beter te leren kennen. In onze eerste afspraak bespreken we onder andere wat wij voor u kunnen betekenen, maar nog belangrijker: Hoe krijgen we uw boodschap bij uw doelgroep? De koffie staat altijd klaar!

Advies & Strategie

Na meer te weten te gekomen zijn over u en uw bedrijf stappen we in de 2de fase van het traject.
Hier bespreken hoe we uw bedrijf / dienst het meest strategisch in de markt kunnen zetten. Samen kijken we naar uw wensen en de mogelijkheden. Wij van DB Creatieve Vormgeving geloven in de kracht van het verhaal waarbij de inhoud leidend is.

Conceptfase

In de conceptfase gaan we aan de slag met de eerste visuele voorstellen. De conceptfase bestaat uit de briefing, brainstormen, onderzoek en schetsen. We stellen de identiteit vast. De doelstelling van uw bedrijf vertalen wij in minimaal 3 verschillende concepten.  Wij willen het beste voor de klant, ook als de klant het zelf niet ziet, proberen wij het toch!

Ontwerpfase

Na goedkeuring van de concepten werken we deze verder uit. In het gehele proces van de designfase houden wij u op de hoogte en zijn er verschillende feedback-momenten. Als creatief bureau combineren we de nodige uitingen om te komen tot creatieve en doelgerichte communicatiemiddelen, van concept tot eindproduct.

Realisatie

In de laatste fase van het proces worden alle ontwerpen afgerond. Nadat wij van u een GO hebben gekregen word er een spellingscreening gedaan en worden de eventuele laatste puntjes op de i gezet. de realisatie Een boodschap via diverse kanalen verspreiden met één identiteit. 

Resultaat

Het logo is de eerste indruk van uw bedrijf naar de klant toe. Het succes van uw bedrijf hangt samen met de uitstraling van uw logo. Het is daarom belangrijk dat uw logo vertrouwen en betrouwbaarheid uitstraalt, maar ook zeker bij de identiteit van uw bedrijf past. Dat uw logo op